15 Ağustos 2012 Çarşamba

Merhaba merhaba... :)

         
                  Merhabalar,

       Ben sadece hayattan keyif almayı seven bir insanım. Hepsi bu. Keyif aldığım şeyleri paylaşmak da benim için önemli.
       Bu yüzden de bu bloga başladım. Elbette her zaman keyifli şeyler yazmak isteyeceğim ama gün gelecek canımı sıkan şeyleri de yazacağım. Eleştirilerimi de yazacağım. Beni tanıyanlar bilir, kelime seçimlerimde hep çok özenli olmakla beraber hiç bir zaman da kibarlık peşinde olmadım. Ufak çaplı acımasız yorumlarla karşılaşırsanız da hazırlıklı olun diye önden haber veriyorum. Şimdiden çok keyifli bir hal almaya başladı bile.  :)
       İlk postumu, diğer blogumda yayınlayacağım posta kaçamak bir bakışla noktalıyorum.
Hepimize şimdiden iyi eğlenceler...   :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder