13 Eylül 2012 Perşembe

Keyifli Hindi... :)


      


     Selamlar,
Arkadaşlarım bilir ki ben yaptığım herşeyden keyif almak isterim.
Bir zevk sefa adamı olma durumu var yani.
Dün akşam da uzun zaman sonra bir yemek yapayım dedim ve sonuç olarak yine çok eğlendim.



    Yemek hazırlığında iştah açıcı olarak bi duble "single malt" viski çok işe yarıyor.
Yanında da Küba'dan gelme Cohiba sigarası.
 
 

Soyulmuş ve küp küp doğranmış domateslerim. Ayaş olmazsa olmaz.
 

Tabii ki 2 renk biber kullandım, güzel güzel jülyen doğradım.
 

Mor ve beyaz soğanları iri doğruyorum, pişince yumuşacık oluyor zaten.
 

Yeşil soğanı her çeşit etle denemelisiniz. Ben en çok kırmızıya yakıştırıyorum ama
hindiyle de gayet güzel oldu.
 

Mantarlarımı da büyük büyük doğradım ve artık pişirmeye geçebilirim.


Pişme sırası çok önemli. 10. dakikada böyle bir renk cümbüşü de süper gözüküyor.
 

Yemeğim  pişmek üzere!
 

Servis yaptıktan sonra, önceden soğuttuğum beyaz şarabımı da aldım. Mis gibi..
Siz belki hindi olduğu içi roze tercih edersiniz. O da gayet iyi olur.
 

Bu noktaya kadar diyetime gayet uygundu bu yemek ama
ne kadar zamandır aradığım üstü çikolata kaplı kurabiyeleri bulunca dayanamadım!
Yarın daha çok spor yaparım artık!
 
 
 Detayları buradan yazmıyorum. Merak edenler, yapmak isteyenler bana ulaşsın.

Şu kadar söyleyebilirim ki acayip lezzetli bir yemek oldu. Sadece bu yemeğin suyu için 3 tane
evlilik teklifi alırım diyorum.  :)
Afiyet olsun! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder